23 Mayıs 2011 Pazartesi

Wonderliga Başladı

Wonderliga da gruplar belli oldu, fikstürler çekildi.Lig dörderli olmak üzere iki gruptan, A ve B gruplarından oluşacak..Grup maçlarında alınan sonuçlara göre grupta ilk iki sırayı alan takımlar yarı finale çıkmaya hak kazanacak.Yarı final eşleşmeleri A grubunun birincisi B grubunun iknsici ve A grubunun ikincisi B grubunun birincisi şeklinde olacakYarı final maçları sonunda iki galip takım kozlarını finalde paylaşacak.Turnuva sonunda turnuva şampiyonuna birincilik madalyaları ve kupası ,turnuva ikincisine de ikincilik madalyaları düzenlenen törenle takdim edilecek.Wonderlilere yakışır bir turnuva olması temennisiyle, turnuvadaki bütün takımlarımıza başarılar diliyoruz...Hak eden kazansın...
Mahmut Çürük  
 Göktuğ Gültekin